_____________________________________________________________________________________________________________________________________

środa, 14 stycznia 2015

TAG:Czytanie z ruchu ust!


Witajcie kochani! <3
Jejku, jak ten czas szybko leci. Dopiero co był nowy rok, a już połowa miesiąca! Co za tym idzie - niektórzy już mają ferie, a my dalej musimy chodzić do szkoły. Zbliża się koniec semestru, więc sporo czasu poświęcamy teraz na naukę, żeby mieć jak najlepsze oceny. Jak tam wasze wyniki?
Z racji tego, że pod naszym pierwszym filmikiem było sporo pozytywnych komentarzy, stwierdziłyśmy, że dalej będziemy nagrywać. No i proszę, w sobotę udało nam się stworzyć Tag:Czytanie z ruchu ust. Tym razem nie jesteśmy na nim same, bo odwiedzili nas koledzy, więc wykorzystałyśmy tę okazję i namówiłyśmy ich, żeby też wzięli w tym udział. Może video nie wyszło dokładnie tak jak chciałyśmy, ale mimo to wstawiamy.
No, to zapraszamy do oglądania! :) 
 

Co sądzicie o filmiku? Podoba Wam się?
Subskrybujcie nas na yt :)

9 komentarzy:

  1. Zabawny filmik, nagrywaj dalej, dobrze ci to wychodzi. :)
    ★♛Zapraszam na bloga♛★ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny filmik! :)

    Roxanne-13 letnia dziewczyna mieszkająca w małej miejscowości, wegetarianka.Ostatnio w jej życiu zaszło wiele zmian, spotkało ją wiele nieszczęśliwych wydarzeń.Ma problemy z samookaleczaniem, w międzyczasie towarzyszyły jej również myśli samoczójcze.Spędziła w szpitalu kilka miesięcy z powody zaburzeń zachowania oraz anoreksji.Teraz jej waga jest w normie, już nic nie zagraża jej życiu.W blogu szuka wsparcia i zrozumienia.Po mimo wielu chwil zwątpienia ona nadal chce być silna i spełniać swoje marzenia, chce wytrwale dążyć do celu i pokazać ludzią, że nigdy nie jest za późno aby zmienić swoje życie.Jej pasją jest fotografia oraz sztuka, w nich widzi piękno.Chce przedstawić jakąś część swojego pokręconego świata ludziom.Czasem też zastanawia się jak to jest możliwe że ma dopiero 13 lat.Jest osobą totalnie odizolowaną od świata.Woli samotność.Nienawidzi ludzi, a jednocześnie ich kocha.Gdyby mogła całymi dniami leżałaby w łóżku nic nie robiąc.Co nie świadczy o tym, że nie jest osobą ambitną.Ma wiele planów do których dąży wytrwale i z wiarą, że już niedługo jej marzenia mogą się spełnić.
    Więc to właśnie jest mój pokręcony świat.Co będzie dalej?Czy znów wszystko przewróci się do góry nogami, czy też będzie szło po mojej myśli?Dowiesz się tego czytając kolejne notki!
    zyjealenieznacze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny filmik, pośmiałam się przy nim :D róbcie takich więcej
    klikniesz u mnie w poście? byłabym wdzięczna :)
    http://czillen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale czad, hahaha
    Bardzo mi się u Ciebie podoba, dlatego chętnie dodaję do obserwowanych. Będę zaglądała częściej, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości. :) Zapraszam również do mnie!
    Buziaki,
    Monika
    monikaozdoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. haha, super wam to wyszło!

    dagmarastyles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha filmik Wam się udał! Nieźle się przy nim uśmiałam :D Ciekawie piszesz, będę zaglądać :*

    ♡❀ imagine-yuki.blogspot.com ❀♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehhe ;) Pośmiałam się.
    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w bannery romwe, sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog! .
    napisz jak kliknęłaś w bannery w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------

    OdpowiedzUsuń