_____________________________________________________________________________________________________________________________________

sobota, 7 marca 2015

WINTER HOLIDAY

Hej kochani ! <3 

Długo nie było tutaj żadnego postu. Były ferie, miałyśmy nadzieję, że właśnie wtedy będziemy miały dużo czasu na bloga i nagrywanie filmów na yt, ale skończyło się na tym, że prawie w ogóle nie było na to okazji
Dzisiaj będzie taki luźny post, opowiemy Wam trochę, co robiłyśmy przez te dwa tygodnie wolnego.
Gdy Natalia pojechała na obóz muzyczny z Dawidem Kwiatkowskim, ja siedziałam w domu i na kilka dni pojechałam do kuzynki, a potem ona przyjechała do mnie. Byłam kilka razy na lodowisku, a w drugim tygodniu ferii pojechałam na zakupy (już za niedługo nagramy houl). Jak widzicie, ja nie robiłam nic szczególnego.
Za to Natalia świetnie bawiła się na obozie! Nagrywała tam piosenkę, miała dyskotekę,sesję zdjęciową...po prostu super! Potem była jeszcze na koncercie Katy Perry, na którym było GENIALNIE i również spotkała tam Dawida! Pod koniec pojechała jeszcze w góry na 3 dni.
Te ferie strasznie szybko nam minęły. W końcu co dobre szybko się kończy, wiadomo. Teraz trzeba wrócić do rzeczywistości, wczesnego wstawania do szkoły i nauki.
Teraz pokażemy Wam kilka naszych zdjęć! :)






 A Wy jak spędziliście ferie ?



4 komentarze:

  1. oo to świetnie się bawiłyście! ja w ferie głownie odpoczywałam :D
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ferie spędziłam świetnie :D Podobnie jak ty ♥

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, śliczne jesteście:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia, moje ferie minęły szybko, bo połowę przechorowałam w łóżku :p
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń