_____________________________________________________________________________________________________________________________________

wtorek, 27 stycznia 2015

Winter.


Czeeeść wszystkim! 

Dość dawno nie dodałyśmy żadnego postu, ale sami wiecie - klasyfikacja, koniec semestru, poprawy ocen itp. więc jakoś nie było nawet czasu. Większość z Was pewnie już ma, lub miała ferie. My jeszcze z niecierpliwością czekamy na te dwa tygodnie wolnego. Już naprawdę nie mamy sił chodzić do szkoły i chcemy trochę odpocząć,  jak chyba każdy zresztą. 
Przynajmniej nasypało trochę śniegu, przynajmniej w naszej okolicy. A u Was też jest biało?
No nieźle, miesiąc się już kończy, a dopiero co się zaczynał! Zanim się obejrzymy, będą wakacje. 
Dzisiaj dość wcześnie skończyłyśmy szkołę, więc nie zmarnowałyśmy tego czasu i poszłyśmy na spacer. Przy okazji zrobiłyśmy sobie jakieś tam zdjęcia.
Łapcie!

kurtka - McKinley
szalik - Six


buty - Timberland
spodnie - Pull&Bear


płaszcz - H&M
spodnie - H&M
Szalik - c&a
buty - Pull&Bear


sweter - Diverse 
zegarek - Swatch

sweterek - Bershka
bluzka - Cubus







Co myślicie o zdjęciach?
Lubicie zimę, czy raczej wolicie, kiedy jest ciepło? :)

17 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia
    mi się zaraz kończą ferie :((
    ja w tym roku polubiłam i jesień i zimę, chociaż i tak nadal zostaje przy lecie :)
    u mnie jest mało śniegu :c
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna stylizacja ! <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście, z góry dziękuję :))
    Obeserwacja za obserwacje? Zaobserwuj i poinformuj mnie a na 100% się odwdzięczę !
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia ! Też miałam mało czasu na bloga, koniec semestru, poprawianie ocen itp. Życzę miłych ferii.
    Chciałabym zaobserwować, ale nie widzę gdzie mogłabym to zrobić, mogłybyście odpisać gdzie ?:p.
    Pozdrawiam Zuza z bloga mademoisellesusan.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest włączona taka możliwość. Prawy pasek :)

      Usuń
  4. sweterki są świetne i każdy znalazłby miejsce w mojej szafie :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne stylizacje
    mi ferie się kończą
    http://zuzanvx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko jest bardzo w moim stylu, a zdjęcia przecudne <3
    http://luuvmy.blogspot.com/2015/01/camel-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia
    Oczywiście że wolę zimę, haha :)

    FLOWERSUUN.BLOGSPOT.COM (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia. :)
    Lubię zimę, ale jednak wiosna wygrywa, haha.
    http://maleur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne macie zdjęcia!
    Ja nie cierpie zimy, z niecierpliwością czekam na lato :')
    http://wrong-or-wrong.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz :))
    Odwiedź mnie na blogu niebiesiutka.blogspot.com

    I jeżeli ci się spodoba to polub mnie na fb wystarczy wpisać niebiesiutka
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteście bardzo fotogeniczne, świetne zdjęcia! Bardzo ładnie u Was, obiecuję zaglądać częściej :)

    Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz, a jeśli znajdziesz chwilkę - zapraszam na nowy post: _BLOG_

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam zimę♥ śliczny różowy swerek♥

    Pozdrawiam, Obserwuję i Zapraszam do mnie♥
    ♥alexa-moments.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń